دانشگاه شهید بهشتی

رویدادینو نوآوری و کارآفرینی اجتماعی،مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی

تاریخ انتشار: 1399/05/11 03:54 ب.ظ

بهبود شرایط زندگی افراد کمتربرخوردار جامعه از طریق گسترش بازار محصولات خانگی با ایجاد پلتفرم آنلاین فروش، این داستان برکت است. برکت بستر فروش مواد اولیه ی آشپزی با رویکرد کارآفرینیِ اجتماعی است. برکت سعی داشته پلتفرمی برای اتصال مشتریان به خیریه‌ها باشد. در واقع شبکه تهیه و توزیع این محصولات، که تامین‌کنندگان برکت از زنان تحت پوشش موسسات خیریه انتخاب شده‌اند تا علاوه بر ایجاد شغل برای این افراد، کیفیت تولید خانگی این محصولات حفظ شود. ماموریت برکت ایجاد سهم بازار مناسب برای اشتغال و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار برای تامین مخارج حداقل ۱۰۰۰ نفر است.

با افتخار در رویدادینو این هفته در خدمت دوستان عزیز برکت و شما همراهان همیشگی هستیم.

278c4805-efbd-435c-9ba2-f43d92ffef3d.jpg


Sorosh-Icon
کلید واژه ها: مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی، پژوهشکده مطالعات بنیادین
منبع خبر پژوهشكده مطالعات بنيادين علم و فناوري
تعداد مشاهده: 709
اخبار : رویدادینو نوآوری و کارآفرینی اجتماعی،مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی
Top

Shahid Beheshti University,دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه شهید بهشتی

Shahid Beheshti University,دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه شهید بهشتی